v3 tuş sorunu

  • Konuyu başlatan om_cel
  • Başlangıç tarihi
O

om_cel

Guest
#1
slm arkadaşlar elimde bi v3 var yıldız ,8 ve açma tuşu haricinde hiçbi tuş çalışmıyo
tuş filmini değiştim aynı sorun devam ediyo ekrana giden soketi sökerek denedim aynı yardımcı olursanız sevinirim
 
D

DoGaN

Guest
#4
Arkadaşlar bende de aynı sorun var telefon suya düştü ve açma kapama tuşundan başka tuşu çalışmıyor. sadece tuş filmini değiştirmekle bu sorun hallolur mu
 
#5
Orjinal Yazarı DoGaN
Arkadaşlar bende de aynı sorun var telefon suya düştü ve açma kapama tuşundan başka tuşu çalışmıyor. sadece tuş filmini değiştirmekle bu sorun hallolur mu
senin yapacagın bir iş degil.götür bir tamirciye halleder.